campaign experiments در تبلیغات گوگل
2021/05/29
ارسال شده توسط محمد افشار
451 بازدید
گوگل ادز قابلیتی دارد که به شما این امکان را میدهد، که کمپین تستی از کمپین های موجود بسازید و متغیرهایی که می خواهید را در آن تست کنید.
برای این کار کافی است به بخش drafts and experiments بروید و کمپین مورد نظر را انتخاب کنید، سپس در گام بعدی می توانید متغیر یا متغیرهای مورد نظر را انتخاب کنید و ترافیک را تقسیم کنید ( میزان پیش فرض 50% است).
برای مثال می خواهید ببینید که اگر بودجه کمپین را در گوشی 10% افزایش بدهید، چه تغییری در عملکرد کل ایجاد می شود، این کار را می توانید با این قابلیت ادز اجرا کنید.
مطالب زیر را حتما مطالعه کنید
bid کمپین رو بالا نبر !
تبلیغات گوگل ران کردید و یک سری ورودی دریافت می کنید. با خودتان میگویید، چرا...
سرعت لندینگ های سایت در گوگل ادز
سرعت سایت اهمیت زیادی در تجربه کاربری دارد و برای همین گوگل هم این مورد...
conversation tracking در گوگل ادز
برای این که بتوانید نرخ تبدیل را در گوگل ادز فالو کنید، می توانید از...
نحوه زمان بندی تبلیغات گوگل
زمان کمپین ایده آل شاید بتوان گفت، یک بازه 3 ماه باشد، البته این زمان...
تبلیغات گوگل برای همه نیست!
تبلیغات گوگل را برای همه ران نکنید! تبلیغات گوگل هم مانند یک کانال تبلیغات عمل...
second price auction چیست
Second price auction یکی از کانسپت های لازم برای فهم بهتر تبلیغات گوگل است، که...
دیدگاهتان را بنویسید